Rekapitulácia 2021
Pandémia pokračuje, pomaly sme sa s ňou naučili žiť. Trh so zabezpečovacími technológiami sa mení a vyvíja a my nezaostávame s posúvaním sa vpred. Rok 2021 nazývame “veľké čistenie” nakoľko sme si uvedomili, že procesy vo firme a typ zakázok o ktoré sa uchádzame musíme meniť vzhľadom na situáciu.
Čo sa nám podarilo:
- v marci sme sa presťahovali do našich nových priestorov, kde máme dostatok miesta na expanziu
- vybudovali sme jedinečný showroom IP kamier Tiandy, alarmov Ajax a Jablotron a videovrátnikov Hikvision
- dokončili sme inštaláciu EPS, HSP a GKS v Nemocnici Levice
- dokončili sme inštaláciu 1300+ IP kamier pre autobusy Dopravného podniku Bratislava
- nasadili sme pult centrálnej ochrany pre nášho stáleho zákazníka
- nainštalovali sme prístupový systém a videovrátnik pre projekt bytového domu Javorka v Martine
- nainštalovali kamerový systém pre Záhorskú Bystricu (m.č. Bratislava)
- pomáhali sme pri dočasnom kamerovom systéme pri návšteve Pápeža
- vylepšili sme ponuku monitorovania stavieb pomocou IP PTZ kamier Tiandy
- začali sme pilotnú spoluprácu s výrobcom moderných elektrických autobusov a nainštalovali prvé kamery a LCD monitor pre prehrávanie reklamy
- vyhrali sme tender pre hlavné mesto Bratislava na servis a rozšírenie kamerového systému na najbližšie 3 roky
- zvýšili sme skladové zásoby vzhľadom na pretrvávajúcu čipovú krízu
- vynovili sme našu webstránku
- nainštalovali sme historicky najvyššie množstvo kamerových systémov Tiandy a alarmov Ajax, Jablotron pre rodinné domy, bytové domy a malé firmy
- oddelili sme náš produkt KALM:IT do vlastnej firmy a ako start-up sme boli vybraní do dvoch akcelerátorov - Civitta Challenger a FTRNW
- napísali sme 8 blogov, natočili 16 videí na náš youtube kanál
Čo sa nám nepodarilo:
- vyskúšali sme spoluprácu s projektovým manažérom, ale vydržali sme spolu iba 1/2 roku - naučili sme sa, že potrebujeme lepšie komunikovať a určite potrebujeme túto pozíciu obsadiť niekým, kto má rovnaký “drive” ako my
- nepodarilo sa nám získať nového technika, napriek kampani na facebooku - pozíciu musíme obsadiť, začíname s náborom
- tým, že sme sa viac zamerali na iný typ zákazníka a zúžili portfólio produktov sa nám nepodarilo zvýšiť obrat, avšak rástli sme v ziskovosti, zásobách a skúsenostiach
- eshop - tento krok sa ukázal ako nie vhodná stratégia, zabezpečovacie systémy si vyžadujú dodávku na kľúč, to že sme chceli produkty pre dopyt pár zákazníkov predávať ako krabice sa nám takmer vypomstilo, nakoľko sme nevedeli poskytovať klientom pridanú hodnotu
Čo nás čaká v 2022:
- priorita číslo 1 je rozširovanie teamu o minimálne 1 technika (ideálne 3) a minimálne jedného projektového manažéra
- nakrúcanie prvej reklamy pre sociálne siete / youtube
- práca na zazmluvnených projektoch
- akvizícia nových projektov